poniedziałek, 2 lutego 2015

I'm happy !!!

Jestem szczęśliwa. Dawno nie czułam takiej euforii. Znowu słucham "Manamu" na cały regulator i o dziwo pamiętam teksty Kory. Ubóstwiam taki stan, oby trwał wiecznie, ale skoro wiem, że nie będzie to napawam się nim żeby pochłonąć jak najwięcej. Nawet Pani  w ZUS-ie, która potrzebowała oświadczenia w celu wypisania zaświadczenia nie udało się wyprowadzić mnie z tego stanu. Jest OK, a będzie jeszcze lepiej, musi być. I dokładnie tego wszystkim życzę :D





Jem słodkie, słodkie winogrona, Ty śpisz w moich, moich ramionach, może i niebo ostro lśni, dobrze mi ach jak dobrze mi!

7 komentarzy:

  1. A ZUS-em i PUP-em to się nie przejmuj -pieprz ich bo wiedz że gdzie indziej jest inaczej po prostu normalnie! !!!!☺

    OdpowiedzUsuń
  2. ZUS i PUP to w niedługo ludzie spalą :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze byłaś optymistką i tak trzymaj Beatko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja dawno nie czułam się właśnie tak... kurczę, nie pamiętam kiedy ostatnio byłam tak na prawdę, po prostu szczęśliwa

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zaczynam polkę z ZUSem ... właśnie przechodzę na emeryturę ... zobaczymy
    pozdrawiam serdecznie, zabieram adres do ulubionych :-)

    OdpowiedzUsuń