wtorek, 26 maja 2015

Brawo panie prezesie !

Dziś usłyszałam słowa prezesa NBP pana Belki o emigrantach. Dowiedziałam się, że jestem nieudacznikiem. Brawo panie prezesie. "Tym, którym się nie udaje, udają się "na zmywak"do Londynu lub Dublina"
Po 30-tu latach pracy i ciężkiej chorobie zostałam bez środków do życia i wyjechałam. Tu mimo wieku i braku języka mam pracę. Nie wiem, czy zdaje pan sobie sprawę, że obraził pan miliony Polaków, a szczególnie ludzi młodych i wykształconych, którzy tu pracują w swoich zawodach i są szczęśliwi, Tu zakładają rodziny, rodzą dzieci i tu odprowadzają podatki. To oni między innymi budują to państwo i przyczyniają się do wzrostu gospodarki. Niech pan się nie obraża na tych ludzi tylko się zastanowi dlaczego Ci nieudacznicy, którzy zdobyli wykształcenie w Polsce, często  na państwowych uczelniach, nie budują naszego własnego kraju. Dlaczego w Polsce są nieudacznikami a tu, mimo wielu trudności, tak świetnie sobie radzą? Czy na pewno jest to wina tych ludzi??????








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz